Skieruj się do agencji social media Kraków, aby uzyskać kompetentną pomoc profesjonalistów.
Akcje marketingowe powinny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności firmy bez względu na to czy jesteśmy właścicielem sklepu, producentem czy usługodawcą. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na utworzenie i opłacanie swoich działów ds. marketingu, natomiast mniejsze firmy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, zwykle szukają wsparcia u agencji marketingowych.
Agencja marketingowa gwarantuje wszechstronne usługi
Agencja reklamowa to grupa kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności pomocnych w marketingu. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów doskonale orientujących się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w sieci (filmy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zlecić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (koperty, papier firmowy oraz wizytówki), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż będzie ono poprawnie zastosowane na etapie tworzenia materiałów reklamowych – ulotek, billboardów, kalendarzy czy stoisk targowych. Agencja marketingowa przygotuje też ciekawe, unikalne artykuły na stronę www zleceniodawcy, jak również opracuje strategię interakcji z odbiorcami poprzez modne media społecznościowe, takie jak Twitter, Instagram czy Facebook.
Do jakich podmiotów kierowana jest oferta agencji reklamowej?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są głównie do podmiotów, które nie dysponują swoim działem promocji. Jednak nie znaczy to, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się promocją. Na przykład, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji lub targów wymagających zazwyczaj drobiazgowego planowania, te zadania można zlecić zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona również posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie wykwalifikowanego oraz zgranego teamu pracowników – należy zlecić jej organizację warsztatów integracyjnych lub przygotowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego grona doświadczonych ekspertów. Pozwala to na delegowanie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – większy nadzór nad wizerunkiem marki oraz integralnością kampanii.
Lokalizacja firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]