Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Szczegółowe informacje o tym, czym wyróżnia się dobra agencja SEO. Przekonaj się!

Gdy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż współcześnie widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem znaleźć dobrą agencję SEO? Warto skorzystać z wskazówek ekspertów, a najlepiej tych od Google.

Google podpowiada, jak zatrudnić solidną firmę SEO

Nie można zaprzeczyć, iż cała branża SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i bezustannie rozkwita zasadniczo tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia innych opcji, jak np. Bing, Yahoo lub Yandex, w dalszym ciągu liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje być widocznym w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, w których występuje mocna konkurencja, zwykle jest to nierealne bez doradztwa fachowców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś nowym, i udostępniło krótki instruktaż, jak wybrać dobrą agencję SEO.

Cechy rzetelnej agencji SEO według Google

Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem punkt po punkcie tłumaczy, jak poznać rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego firmy i kto jest jego najpoważniejszą konkurencją,
  • umiejętność oceny budżetu i czasu niezbędnego do wykonania planowanych działań,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej i praca nad poprawą jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie podejmowanych działań, m.in. poprzez comiesięczne raporty oraz stały dostęp do statystyk strony,
  • udzielenie stronie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe.

Przedstawicielka Google zaznacza także, że rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, nieraz dającym zauważalne efekty zwykle po kilku miesiącach działań.