Custom Publishing

Porządna porcja informacji o custom publishing. Przeczytaj koniecznie!

Custom publishing to forma marketingu związana z wykorzystaniem technik wydawniczych. Custom publishing wiąże się z kompleksowym podejściem do projektów wydawnictw. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od zera, ale częstokroć agencje wydawnicze podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej wcześniej.

Custom publishing konkretniej

Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw tego typu zalicza się:

  • tradycyjne magazyny papierowe,
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • katalogi,
  • publikacje książkowe,

Custom publishing – zalety

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • zwiększenie ilości partnerów biznesowych,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • budowanie i zwiększanie świadomości marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Lokalizacja firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]